Môj boj s veternými mlynmi

Dora Kubinova

Írsky seter

Mala som 14 a doma sme už niekoľko rokov úspešne chovali siamské mačky. To je tvor, s ktorým som iba raz skúsila ísť na prechádzku do lesa. Nebola nadšená a naspäť som ju niesla v náručí a vnímala som počet a ostrosť pazúrov a jej názor na to, čo je to príroda. A prečo je všetko studené, ostré a príliš zelené...

22.10.2013 v 12:50 | Karma článku: 11.12 | Přečteno: 370 | Diskuse

Dora Kubinova

O dvoch suchých rožkoch.

Máme po voľbách. A treba šetriť. Vláda má štyri roky na to, aby zabezpečila seba a svoje príbuzenstvo a to nie je jednoduché. Oveľa lacnejšie by náš štát vyšla monarchia. Teda jeden kráľ /kráľovská rodina - dva plus jedna/ jeden skromný palác, ktorý by sa nemusel každé štyri roky prestavovať a jedna sada korunovačných klenotov. Je iba otázkou, kto by mal byť kráľom a akým spôsobom by sme si určili prvého kráľa.

31.8.2013 v 15:47 | Karma článku: 7.32 | Přečteno: 257 | Diskuse

Dora Kubinova

Krčma s heligónkou, alebo prznenie ruskej hymny

Vedľa si otvorili krčmu. Skončili dni pokoja a oázy, babičku odvedľa zavreli na psychiatriu a krčma nahradila babičku v plnom rozsahu. Babičke medzitým predali barák a preventívne ho zbúrali, aby sa náhodou niekto nepokúsil vytiahnuť babičku zo psychiatrie a vrátiť ju naspäť do svojho domčeka.

24.7.2013 v 16:14 | Karma článku: 6.67 | Přečteno: 293 | Diskuse
Počet článků 50 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 320
Potulný programátor, ktorý má rád anglický humor v kombinácii s českou klasikou. Nič človečie mi nie je sväté.